Tentaplugg

Om jag skriver något mer på min blogg idag borde jag få skäll. Det är idag det gäller, det är bara idag jag har kvar att plugga och jag känner mig lugn. Fattar inte hur det kan komma sig?! Det är min första tenta ever och jag känner att jag inte vill pressa in mer, utan mer att jag kommer fixa det här och att det kommer gå bra med de kunskaper jag redan har. Tror ändå att lite nervositet skulle sporra mig lite, men den är putts veck!

Härligt, med vintertid också föresten. För hur skönt var det inte när jag i morse på något sätt stängt av min väckarklocka och vaknade av mig själv. Kollade på klockan och kände panik - är klockan 12!? - sen infann sig lugnet när jag insåg att det är numera vintertid och att klockan bara var 11. Ahh. Vilken fin present liksom!

Ha en toppen dag! Jag måste försöka hålla mig borta från datorn så gott det går när man har den brevid sig, så ikväll innan "läggdags", först då, kanske jag skriver några trevliga rader igen! :)

Puss å kram på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback