The new one/The look

Så här ser jag ut för kvällen och nu drar jag ut i Sthlmsnatten! :D



Lekt med plattången igen (motsägelsefullt I know) - et voilá!



Tjo i stugan!



Blink!



Min nya klänning från Topshop!! Älskar!



Satte på mig mitt älskade långa pärlhalsband sen - tipp!



Känner mig redo för fest! Ska packa partyväskan och sätta på mig mina kilklackar och ge mig ut i natten! Ha en toppen kväll alla ni andra som inte slår runt på måndagar eller ha lov i två veckor, eller för all del - har gjort en tenta idag! :D

Pussss!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Sofie

Vad du är fin! Tentan gick alldelse utmärkt skulle jag tro!!

2009-10-26 @ 20:55:19
Postat av: Anonym

åh va fiiina bilder, vilken helt underbar fantastisk klänning också!!! puss

2009-10-27 @ 15:43:53
Postat av: Anonym

haha ja brunkar inte kommentera bloggar! glömde att skriva vem det var!! kram amanda larsson såklart;)

2009-10-27 @ 15:45:01
Postat av: Emma

Gud va ni är söta! Ni är typ bäst snyggingar!! :) Saknar er!! Pusss <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback