Tired

Oj vad trött jag kände mig när klockan ringde kl 9 i morse. Visst, det är inte tidigt och jag somnade iaf innan tolv igårkväll (visserligen sent ändå) men jag kände mig helt död imorse. Funderade först på om det var helg, sen undrade jag vilken dag det egentligen är osv. Tills jag kom fram till att det är tisdag. Helt vimsig!

Om cirkus en timma ska jag sätta mig på Lidingö tåget och hoppa av vid SATS för att köra ett Step-pass. Nu kan jag koregrafin så det blir riktigt jobbigt, man kan liksom ta i mer då. Sist orkade jag inte stå och stepa upp och ner mellan varven - bara segt ju! Roligare att bara köra! Så! Det blir det första träningspasset denna vecka och minst tre till ska det bli, iaf om jag får bestämma! :) Hej hej beach 2010!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback