Too much time on my hands

Jag har haft lov i tre dagar nu, med idag räknat, och det kliar i kroppen. Att gå från plugg 24-7, tidiga mornar och välanpassat träningsschema till detta; sova hur länge man vill (vilket jag inte tillåter mer än igår - halv tre?!), göra vad man vill (resulterar mest till ingenting) osv. Nu är det alltså onsdag - redan! - och jag ska tvinga mig till att träna (kollar på musikvideos på MTV och blir ännu mer övertygad om att jag ska träna). Vad har hänt? Måste ta mig i skinnet och vara lite mer produktiv känner jag. Nu, nu, nu.

Så, ingen idé att skriva om all min lediga tid här heller känns det som. Who cares liksom. Ha en toppen dag bra vettja!

Puss!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback