Toujour

Idag åkte jag som sagt in till stan och träffade Josefin. Hon köpte nog det bästa ändå, en iPhone! Galet ju. Jag köpte ett vitt underlakan - inte alls lika kul... Men det är till Loijs som hon ska ha imorgon på maskeraden (yeeey för maskerad) och eftersom hon kommer hem från Portugal imorgon precis innan maskeraden fick jag ställa upp! Ska tjata mer om maskeraden imorgon tänkte jag, har hela dagen på mig att fixa och trixa till mig och min utstrysel - det får bära eller brista, har ju inte testat allt ihop än - håll tummarna! Kommer bli så grymt kul!!

Iaf, Josefin föreslog en sopplunch på NK och jag bangade inte det! Har en förkärlek till soppor just nu helt enkelt - perfekt för kalla höstdagar :) Köpte mig en flaska vitt vin till imorgon och sen drog jag hem. Nu ska jag snart dra iväg igen!

Ha en myskväll hörrni :)

Puss!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback