Vaken?

Nu är jag lite piggare än jag var förut - thank god! Blev om inte annat mer vaken efter mitt svettiga Step pass - åh det är så härligt efteråt! Nu är jag alltså hemma igen, nyduschad och redo att plugga. Ska gå upp till vardagsrummet och en soffa med filt för att läsa lite i en ny bok, The Fashioned Body, som känns ganska lovande ändå. På engelska men ändå inte så knepigt "posh" engelsk och den verkar lättläst! Woho för det.

Såg också att man som student denna veckan får gå på bl a The ugly truth för 60kr på bio. Det ska jag lätt göra! Om ingen hänger med går jag själv - jag ska se den! - på torsdag tänkte jag. Älskart, vardagslyx!



(Tycker dock omslaget ser ut som något en treåring åstakommit i paint - jag skulle kunna göra det såå mycket snyggare! - paint!:)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback