Velmaja

Jag har ändrat mig igen! Har hunnit göra det tre gånger sen jag vaknade. Drömde tom att jag bokade om! BootCamp känns inte alls kul och jag bokade om till ett Body Combat pass kl 18.00 inne i stan. Sen kom jag på att jag nyss sa till mamma att jag skulle laga mat ikväll... Gaaah! Kollade vidare på olika SATS center inne i stan och då bestämde jag mig för Afro, som jag tycker är okej men inte toppenkul det heller. Men nu börjar jag fundera igen, åka in till stan för det när jag kan gå på Lidingö? Haha. Nu bokade jag om igen! Det blir nog BootCamp iaf. Men vem vet, jag hinner nog ändra mig ca 15 gånger igen...

/emma.

P.S. Slutsats: man har nog för mycket tid att fundera över sånna här saker när man har två veckors lov helt enkelt.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback