Vi hade iaf tur med vädret

Kanske inte, men man får se det positivt - det kunde ha varit värre! Just nu sitter jag i sägen och kollar på musikvideos, borde sminka mig och fixa lite innan vi syskon ska åka in till stan där vi ska träffa F&F (a.k.a. Farmor och Farfar) på stationen. Vi ska ta en promenad vilket kanske inte känns optimalt just i nuläget (regn), men det är ju uppfriskande och skönt för det. Till lunchen ska vi gå till Ulla Winbladh som sagt och käka deras köttbullar - livet! Perfekt att komma in och värma sig på ett mysigt ställe efter en ruggig promenad om inte annat!

Ha en underbar söndag! Det ska minsann jag :)

Puss å hej!



Är det bara jag som är svag, svag, svag för underbart tjusiga körsbärsträd när de blommar?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback