What a day

Skolan - hela dagen! Har suttit i en soffa i bibblan och läst och läst och ändå känns det inte som om jag kommit någon stans. Eller jo, snart har jag läst det jag ska läsa i The Fashioned Body och det tackar vi för. Har ca 40 sidor från Fashion Theory (elektroniska artiklar) att läsa dock och sen har jag läst allt man ska läsa - bara att börja repetera då?! Hua.

Edit: Nu verkar det som om jag får sällskap av töser från kursen imorgon när jag ska plugga på hemmaplan! Najs I like!

Men nu ska jag upp till vardagsrummet och dricka te med mormor som passat Hugo idag :) Sen ska jag läsa vidare och efter det lär jag ju röja lite på rummet innan jag får besök imorgon!

Pusss så länge!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback