And off I go

Dags att sätta fart på den här dagen också! Ska till skolan strax och avverka ännu en fin föreläsning (har jag sagt att jag älskar min kurs?!;) och efter det måste jag läsa, läsa och vid fem-tiden laga mat till familjen. Försöker också komma åt en elektronisk artikel på MittSU men det går inte! Damn. Ska ju läsa det till Seminariumet på onsdag hade jag tänkt... Suck. Det hinner nog lösa sig tills jag ska vara i skolan, kan ju printa det där om inte annat. Antar att ganska många blir lätt irriterade på att det inte funkar att logga in på sitt konto. Jaja.

Träningsvärk också! Härligt. + att jag tror mig minnas att jag vrickade foten ca två gånger i fredags. Fotleden gör ont ibland. Hum. Antar att det är en ganska lätt skada eftersom jag kan både gå i klackar och träna :)

Men som sagt, på med kläder och iväg! Ha en underbar dag :)

Puss å hej!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback