Bra film

Den där typiska "tjejfilmen" som genast placeras i facket Romantisk-Komedi. Hade dock lite väl höga förväntingar, men ändå, den var riktigt bra. Jag fick sånna där jobbiga feelings i slutet dock. Typ, Bhuuhuuuu. Snyft, snyft. (asså jag grät inte!) Åhh vad fint. bla bla bla bla... Äsch. Jag borde ha sett på någon Saw film istället. Fast nä, inte min grej alls. (Har inte sett nån av dem en dock, men jag kan tänka mig!)

Så, vill du se nåt sött med massa snygga (tjejer som killar) personer i? Se Dumpa honom (He's just not that in to you) och du har en trevlig stund på det torra (om du inte är överdrivet blödig - erhm.. host host) Hehe. Närå, men bra var den!

Nu ska jag snart knyta mig, skola imorgon, visserligen inte förns kl 13 men jag ska vara i skolan i tre timmar och ge min Peer-review grupp feedback på deras arbeten. Tre timmar för det liksom? Ska antagligen hjälpas åt att skriva om allt också.. Hoppas jag verkligen inte!

På återseende! Puss å godnatt!


/emma.

Oj, det spöregnar!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback