Change of plans

Min plan att åka till Lidingös bibliotek och plugga gick i stöpet... Jag hade glömt handduken och då går det ju inte direkt att duscha. Dessutom låg mitt kort kvar hemma (iofs sa söta mamma att hon kunde låna mig pengar till lunch) + att kompendiet också var kvar hemma. Det är så typiskt mig att ha mycket tid på mig och sen hänga kvar vid något som inte alls är viktigt för stunden (läs: datorn) och sen få kuta till tåget. Suck. Det ser alltså ut som om jag pluggar hemifrån idag. Ska placera mig i köket och lämna mitt rum med dess innehåll (läs: dator) för en plats där jag bara ska plugga och inte pilla med annat. Har ju en del att läsa och sammanfatta till föreläsningen imorgon - min första föreläsning! :D

Puss å hej så länge!

/emma.

P.S. Räkna med att jag lägger upp ett recept här ikväll på det jag lagade till familjen igår. Mums!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback