Cooking

Just nu lagar jag mat till familjen. Morotssoppa ska det bli! Just nu väntar jag på att morötterna ska vara färdigkokta så jag kan mixa allting. Sen ska det vara färdigt att äta! Denna soppan är verkligen toppengod, nästan som godis! Lägger upp receptet imorgon eller på onsdag! Till blir det lite gott bröd med goda saker att lägga på, fin skinka och lite tomat och gurka. Mums! Men som sagt, snart, snart klart!

Föreläsningen idag var intressant men lite förrvirrande. Det fanns liksom inga riktiga svar på saker och ting och det mesta hade flera olika sidor och sätt att se det på. Hum. Det var inte bara jag som tyckte så heller, men jag ska gå igenom anteckningarna och få rätsida på det sen tänkte jag. Imorgon är det ännu en föreläsning som följs av lunch och muséebesök. Kommer bli en fantastisk dag!

Kommer tillbaka sen om jag hinner läsa klart alla sidor till morgondagens föreläsning :) Nu ska soppan mixas!

Pusss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback