En av de bästa söndagarna

Trots att jag vaknade upp på fel sida av stan och aningens seg efter gårdagens (nattens) bravader är jag så glad, så glad. Först fick jag ju scones som Josefin (min gud!) bakade i morse och sen fick jag låna hennes mjukisbyxor hela vägen hem. Skönt. Fick en uppfriskande lugn promenad från tåget hem. Och inte nog med det, mamma hade köpte med sig ett valnötsbröd till mig från bakeriet och jag hoppade typ av glädje. Om jag är en sucker for bröd? Det verkar inte bättre. Men åhh så gott det är. Rött te till mina valnötsbröd och jag är i sjunde himmlen.

Förövrigt, jag är så glad, så glad. Jag har en fin familj, fina vänner, jag gör något jag tycker är kul (läser Modevetenskap) och jag vet inte allt kul som jag är glad för att jag har runt omkring mig. Livet är fan fantastiskt. Håll med mig! För så är det. :D

Och nu ska jag sätta igång med pluggandet, det har fått vänta allt för länge! Fyra föreläsningar nästa vecka! Om jag diggar? Jag diggar!!



Yummie, yummie! Rött te och valnötsbröd med Västerbottens ost och gurka! LOVE!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback