Endast Emma är vaken

Okej, så tidigt är det faktiskt inte. Men när jag kikade in på Facebook var det bara tre pers online - brukar ligga på något runt 20 annars - insåg att jag inte varit ute och slagit runt igår natt. Typ första lördagen på riktigt länge då jag bara stannar hemma och inte gör någonting. Visserligen hade jag behövt plugga men det ska jag göra idag. Big time!

Skulle egentligen ha kört ett Body Combat pass med Loijs men eftersom det ligger vid Stadion och Loijs bangade orkar jag inte åka dit. Tänkte försöka mig på ett DanceAerobics pass här på ön istället för att det är närmare och kan vara ganska kul när man väl får en hum om stegen. Där snackar vi tungvrickning för fötterna! Första gången jag testade det funderade jag på att gå ur salen. Det är sjukt svårt att få allting rätt kan jag lova! "För dem som söker mer utmaning är Aerobics", jo tjena! Jag kan ha problem med lite vanlig Aerobics jag... Wish me luck helt enkelt! Men jag tänker banne mig inte ge upp heller!

Puss å kram så länge

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback