Fara och fläkta

Nu sitter jag på sängkanten och ska strax ta mig i kragen (är tanken iaf) och stoppa ner träningskläderna i en väska, tillsammans med ett kollegieblock och min bok. Först blir det ett Step-pass och efter det drar jag och Loijs till Universitetet för att plugga. Känns faktiskt som att de där 165 sidorna kommer vara färdiglästa i slutet av dagen - vilket å andra sidan är nödvändigt. Kommer bli en härlig dag :)

Liten parantes:
Det där lilla dilemmat när jag skulle byta lakan igår (självklart väntade jag tills kvällen med att bädda nya lakan...) och kom på att det minsann inte var så lätt som jag trott att få fram nya lakan... Kommer nån ihåg en av alla gånger jag sagt att jag ska städa? Och när jag just har "städat" har jag mest tryckt in all skit i utrymmet under trappen, stängt dörren och pustat ut. Nu råkar det vara ganska logiskt som att allt nytt man slänger in där är i vägen för det som redan fanns där inna. T ex lakan. Så att bädda nytt känns som en ganska mycket jobbigare bedrift än det redan är. Du förstår nog var jag vill komma...

***

Som sagt, ta sig i kragen! Ha det fint idag!


Pusss ♥

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback