Finally friday folks

Visst är det det! Redan? Jag blir verkligen helt lost av att inte gå i skolan varje dag! Men inte mig emot :) Ska strax välja lämpliga kläder för dagen och sen ska jag nog koka kaffe och fylla upp min fina termos (som jag fick av mina syskon när jag fyllde år i höstas) - varför har jag inte tänkt på det tidigare?! Perfekt ju! Föreläsningen är 10-12 och handlar om The Bohemian dress och efter det drar jag hem för att läsa minst ett kapitel och kanske till och med börja tänka på vår skrivuppgift... Nej, let's face it, jag kommer inte göra det ;) Ska sy klart min Vildvittredräkt också, har sytt fjädrar på hela framsidan nu, har ryggen kvar. Måste också tänka lite hur jag ska göra med håret - spretigt, stort - fågelbo? Hehe. Det kommer bli kalas!

Ha en underbar dag nu! Puss å kram på er!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback