Finally!

Nu har jag skrivit klart första utkastet till mitt arbete och skickat det till min Peer-Review-grupp. Alla ska skicka in sina arbeten till varandra idag kl 12 och sen ska vi läsa igenom det och på måndag ska vi ge varandra feedback på det var och en skrivit. En mjukstart för en rookie som mig helt enkelt :) Känns hyfsat okej ändå, tror jag fick med en del bra grejer, sen är bara frågan om min stil att skriva det hela på är rätt. Försökte tona ner blogg-krönikören i mig själv helt och hållet... Men vi får se på måndag helt enkelt! Nu kan jag ägna mig helt åt att läsa massa kurslitteratur till föreläsningarna nästa vecka, har verkligen massor att läsa, bland annat en hel bok verkar det som + att jag skulle ha läst ut Adorned in Dreams i tisdags :)

Mamma får besök också så jag ska ta upp kläderna på golvet hade jag tänkt :) Skönt! Obeskrivligt när man är klar med både första seminariumet och den första delen i övningsuppgiften! Lovely ♥

Puss så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback