Finlir

Nu har jag äntligen kommit igång med mitt arbete - och så hamnade jag här?! Men jag tänkte faktiskt sova nu - trött, trött, trött. Det enda kruxet med arbetet just nu är att man ska skriva fotnoter och grejer varje gång man refererar eller citerar någon eller ur någon bok. Men vad katten har man fått allt ifrån då? Det jag hört på föreläsningar har ju fastnat mer än exakta ord ur böcker. Hum. Kan man skriva "Som John Potvin menar i föreläsningen om Trissot"? Klurigt.

Men jag spinner vidare och letar reda på alla citat och refereat med sidor och allt sånt imorgonbitti innan kl 12 då jag ska maila min grupp. Struntar i att åka till skolan, utan kör plugg hela dagen hemma (om det nu går - bevisligen inte) med ett avslutande Step-pass kl 18.30. Skön dag det kommer bli ändå!

Godnatt nu! Time to sleep!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback