Flitens lampa lyser

Yes, i ett par timmar till ska jag vara flitig innan jag styr upp sminkning och letar fram en outfit till ikväll. Jag ska nämnligen till Souk Gallerian med Loijs på "nattöppet mingel och shopping" (Edit: Det kallas tydligen VIP-shopping på Topshop/Topman). Det ska bjudas på drinkar och 40% rea på Topshop och jag skrev upp mig och "en vän" på listan genom Mikaela Forni här om dan. Det ska bli riktigt kul! Det börjar kl 20.30 och forstätter till 22 el 23 tror jag. Sen är det eftefest på Spy Bar till kl 05.00 om man känner för det. Själv ska jag nog åka hem efter minglet/shoppingen på Souk - det är ju en dag imorgon också. En rolig dag med först Power Step och sen föreläsning + att det är fredag! Yeeey för det :)

Men som sagt, back to work plugget. Puss!



Läser just nu inför nästa veckas föreläsning, en artikel ur en tidsskrift som bara finns på nätet. Men det är bara nio sidor så jag är nöjd :) + att jag avnjuter en kopp kaffe ur denna underbart fina mugg - det är vardagslyx det! (Vill hemskt gärna äga denna muggen själv, det är husets mugg, - köpa nånstans?)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback