Föreläsning: Mode som system

Yes, nu ska jag hitta nåt fint att sätta på mig och sen blir det till att springa till tåget och tillslut komma fram till Univeristetet och min föreläsning. Känner pepp! Läste ut boken till dagens föreläsning men nu ska jag bli påmind om allt - det fastnade inte riktigt om man säger så - och anteckna som en liten galning! En kaffe på det och saken är biff!

Sen blir det stan en sväng och därefter hem, hämta träningskläder och åka till SATS och ett Box-pass! Min lillebror ska invigas i Boxningens härliga värld (och träningvärk)! Yeah - bring it!

Ha en super dag! Pusss




/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

du emma, träningsverk är jag förbi! sen de där med att boxa skiten ur mej får vi väl se ;)

2009-09-23 @ 16:08:07

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback