Förskräckligt

Ja det är inte alls förskräckligt i förhållande till värre saker om jag säger så, men jag har inte fått fika/luncha på Långängen i år! Jag säger ofta att man borde gå dig och jag älskar ju stället! Det är ett litet snett och vint hus byggt på 1600-talet eller så, som gör bland de godaste morotskakorna (och massa annat gott) där man vill sitta i timmar och bara mysa. Så varför har jag inte varit där än? Har för mig att det var samma sak förra sommaren också, fick jag fika där någon gång då? Jo, det fick jag nog. Men iaf. Jag måste dit snarast!

Tills dess gör jag mig en fika på hemmaplan. Ska upp till köket och koka kaffe, sen sätter jag mig i soffan med kurslitteratur, pennor och kollegieblock - plugga, plugga, plugga!

Love it.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback