Fredagsskål!

Nu ska jag springa till Loijs där vi ska laga mat och styla oss klart som Vildvittror och kvällens maskerad! Nasty! Kommer bli en kanonkväll, den saken är klar :) Har efter mycket om och men fått på mig mina lösögonfransar. De tjusiga jag köpte på Make Up Store var knasiga. Den ena fjädern stod ner så jag såg helt skev ut - inte bra! Som tur var köpte jag "vanliga" lösögonfrasar från H&M så dem sitter prydligt på plats nu. Ojoj, måste samla ihop mig och dra till Loijs, kan väl sy klart därkten där om inte annat :D Vilken kväll det kommer bli!

Ha en underbar kväll!

Tillbaka imorgon - skål!!



Detta ska jag skåla i hemma hos Loijs innan vi tar oss in till Karlbergs slott :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback