Gårdagens knockout

Igår blev jag riktigt nöjd med vad jag lyckades kombinera ihop till dagens outfit. Använde mina nya röda kjol för första gången (köpte den för ganska länge sen men har inte haft rätt tillfälle att använda den) och kombinerade med massa flotta ting. Kolla bara in!



Svart topp med volangkant upptill...



Nitbältet i midjan (såklart) tar bort den "gulliga" känslan.



Kavajen över - perfekta jackan just nu! Älskar att jag köpte denna raring.



Kjolen är gjord av något underbart tyg som liksom svävar runt kroppen. Lätt som luft och lent mellan fingrarna. Helt himmelskt. Sen blåste den upp ganska lätt när jag gick på stan men det är ju en annan sak...



Klackar på fötterna och jag var redo att dra till skolan. Dock gjorde jag största missen och kollade på tiden jag skrivit upp att jag skulle vara framme i skolan och trodde jag skulle ta tåget då. Så jag missade första halvan av föreläsningen - sjuk ångest. Men jag fick en genomgång av söta tjejer över en fika senare samma eftermiddag. Thanks!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback