Gårdagens skratt

Just det! Jag kom på ännu en klantig grej med mig, eller en knäpp sak jag sa igår när jag var på väg till Stadsbiblioteket. En Telia kille (eller vilket det nu var) kom fram till mig och frågade om jag hade Qomviqe. Nej sa jag "Jag har Telenor... Men jag är ändå upplåst ett bra tag till" Han tittade konstigt på mig och upprepade "Upplåst?!" sen skrattade han. Jag förstod nog inte rikigt så jag tittade bara på honom. "Hur länge är du uppbunden då?" fortsätter han med skratten i halsen. "Typ ett år till eller så" sa jag utan att fatta nåt. "Okej, ha en bra dag!" Sa killen och gick tillbaka. Då fattade jag! Om jag skrattade. Jag är fasen bäst på att lägga ihop två helt olika saker! I det här fallet uppbunden + låst = upplåst. Skönt att veta att man är skärpt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback