God måndag morgon!

En ny vecka och nya möjligheter. Känns lika fantastiskt som alltid! Har dock lite ångest över att jag inte pluggat ett smack i helgen, med boken i Högdalen och lite idétorka på skriva-hemuppgiften-fronten så känner jag mig lite hysterisk. Hade planerat att skriva en massa nu på morgonen och vad händer? Jo, jag sätter på datorn... Hum.

Nej, nu ska jag välja kläder, packa träningsväskan (ska testa Afro på SATS i eftermiddag!) fixa håret - har fortfarande inte fått ur alla tovor trots att jag tvättat och borstat det;) - och allt annat viktigt. Wish me luck!

Have a lovely day!

xoxo



/emma.

Ojojojojoj, hittade en länk till den lite längre trailern för New Moon, premiär 20 november (alla Twilight nördar vet).
Kolla, kolla, kolla!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback