Godnatt 1a september

Ja, en helt ny månad är det. Igen. Och det är minsann dags för mig att sova så jag orkar med morgondagen. Ska åka till universitetet och träffa Sandra som också går Modevetenskap för en lunch innan föreläsningen kl 13.00. Hejja! Min första föreläsning (tjat, tjat) och gissa vad? Jag ska åka dit på mitt SL-kort för studenter (ännu mera tjat^^). Äsch jag behöver uppenbarligen sova nu märker jag. Det spårar lite här ;)

Kom också på att imorgon, den 2a september är det tre år sen jag flyttade till Stockholm från Strömstad (bodde där själv under gymnasiet och flyttade hem till mamma efter sista sommarlovet). Hade bott i Sthlm i nian också men innan dess var det Strömstad och från allra första början Uppsala där jag är född. Jisses, jag måste verkligen sluta skriva nu, snart skriver jag säkert något mer utläggande om något "jätteviktigt". Men tre år alltså. Tiden går ju fort, fort!

Som sagt, hög tid att packa skolväskan + träningsväskan till imorgon och sova - skönt :) Hoppas min förkylning är borta imorgonbitti också!

Puss å godnatt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback