Happy as can be

Fortfarande glad, glad. Inget nytt på den fronten :)

Fint citat uppsnappat på Facebook (what else?): "Om kärlek vore tid skulle jag ge dig en evighet" Hur fint? Sjukt fint.

Har varit ganska duktig ändå och pluggat tills filmen på trean började, Maid in Manhattan, såg den på bio med Lovisa för en massa år sen. Gud vad tiden går fort! Appropå tid, det är måndag imorgon igen och det innebär nya tag! Har fyra föreläsningar nästa vecka och det ska bli så himla kul! Dock mycket att läsa. Så på onsdag ska Loijs, Josefin och jag ha pluggdag tillsammans, jag har till och med bokat grupprum! Så duktigt så :) Och på tisdag ska jag och tre andra tjejer från kursen gå till Hallwyska muséet efter föreläsningen (och lunchen) och kolla in utställningen vi ska skriva om. Kommer bli en sjukt bra vecka! I'm feelin' it!

Puss och godnatt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback