Happy B-day Mam!

Idag är ingen vanlig dag, för idag fyller sötaste Mamma år! Hipp, hipp, hurra! Skönheten har blivit ännu ett år äldre, klokar och (även fast man inte tror det är möjligt) vackrare! Det är min mamma det!

Imorse kom syrran in och skakde liv i mig, vad jag kommer ihåg hade jag en grym dröm! Synd att jag inte hann drömma klart den... Asså, jag var på nåt tåg, sen på en strand, sen dansade jag afrikansdans (?) och sånt. Men den var liksom en skön dröm vad jag minns ;) Aja. Vi har alltså sjungt för mamma (fina tonarter så här på morgonkvisten), hon har öppnat paket och vi har babblat en massa. I eftermiddag ska vi åka och käka Brunch någonstans på ön, blir väl i Elfvik (norra delen av ön) på Villa Söderås eller nåt sånt där. JAG ÄLSKAR BRUNCH! Så jag är personifierad pure happyness! - Aa för mammas skull alltså :)

Nu ska jag knapra i mig det sista av mitt valnötsbröd (älskar det med!) och slurpa i mig det sista ur kaffekoppen. Sen ska jag nog gå upp till mamma och ge henne en födelsedagspuss. Sen funderar jag stark på att läsa lite kurslitteratur... Måste ju. Fast det är ju mammas födelsedag och allt. Vi får la se :)

Ha en lovely dag om jag inte kikar in om ca fem minuter igen. Igårkväll var great btw! Hahah! Så mycket kul :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback