Having a "me day"

Det känns så i alla fall. Ska vara hemma idag och läsa massa kurslitteratur vilket går under benämningen "plugg" men innan dess har jag duschat och ätit frukost. Även fast det är ganska basic så känns det lite lyxigt att inte behöva stressa iväg någonstans (än) utan att man nästan har all tid i världen. Tänkte torka (eller bara titta på) håret lite så det inte självtorkar med konstiga virrvlar osv. Sen ska jag gå med Hugo till Brevik och hämta ut alla mina böcker jag beställt till kursen samt ett paket från H&M - vad nu det kan vara?! Kul! :) Efter det ska jag fortsätta med plugget, har läst kapitlet till imorgon, men jag tänkte fortsätta och läsa på när jag ändå har tid. Nästa vecka har jag nämnligen fyra föreläsningar! Skillnad mot två som i den här veckan. Fabulous!

Kanske ska måla ett lager rött nagellack på tånaglarna när jag ändå har en sån här "me day". Det passar liksom in under den rubriken om jag får säga det själv :)

Puss så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback