Heldag

Kom hem för en dryg timma sen, har hållit mig borta hela dagen. Phu. Gick upp kl sex av någon konstig (väldigt konstig) anledning och det var tvär mörkt ute - ångest! Sen spöregnade det också, och det öste ner mer och mer, det dundrade verkligen! Galet. Eftersom jag gick upp så tidigt hann jag lägga in alla kläder som låg överallt i rummet i garderoben - bra, bra - och sen åkte jag till skolan kl nio med Loijs. Pluggade inte alltför effektivt tills det blev lunch och sen föreläsning för min del. Sen blev det Body Combat och nu är jag hemma. SLUT!

Imorgon blir det Step kl 12 följt av färd till Universitetet och plugg. Oj oj. Kommer bli en bra dag det med!

Nu ska jag andas. Hoppas dagen varit bra!

Pusss

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback