It's getting colder

Det är faktiskt riktigt kallt ute (för att vara ovan), huttrade i mitt lilla "fodrallinne" med stora koftan, sjal och strumpbyxor + skinnjacka (min uniform nu för tiden) när jag gick från hem från tåget. Det är höst - officiellt.

Har haft en riktigt bra dag, tränade med Loijs (helt jättejobbigt var det!) och sen åt vi lunch, sallad med massa gott i till matlåda - på tunnelbanan - var såå hungriga att vi inte kunde vänta! Och sen fick jag läst det jag skulle ha läst tills i måndags i The Culture of Fashion. Nu har jag bara tre ynka sidor kvar i den jäkla boken - segast hitills! Befrielse!

Åt nyss god, god middag - lammfärsbiffar med soltorkade tomater i, klyftpotatis och tzatziki - mmm! Så, dags att läsa ut de tre sista sidorna i min bok och sen fundera över morgondagen - liknande upplägg.



Höst.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback