Jag är kritisk

Oj vad jag är aggro i min första inlämningsuppgift. Jag har rättat och fixat till den nu och jag tror jag är redo att skriva ut den för att sen lämna in den imorgon efter föreläsningen. Jag skyller i princip det mesta på männen, iaf när det gäller det obekväma i kvinnornas mode på 1800-talet, typ korsetten. Nu är det ju inte så enkelt att man kan skylla allt på dem(haha), men det blev visst så och jag har inte utrymme att dividera ytterligare och vidare. Nänä. Det får bli bra det här!

Så, nu får vi se vad jag ska göra här näst. Plocka in de rena kläder i garderoben, hoppa in i duschen kanske och lite smått och gott. Kommer bli en skön kväll!

Pussar å kramar!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback