Jag är så duktig!

Idag slogs jag av att jag är så duktig. Stolt över mig själv är vad jag är! Jajamensan, här kör vi på ego-boost så det står härliga till! Jag gick upp kl åtta och kände mig måttligt utsövd - men sova kan man ju som bekant föra när man är död ^^. Därför slank jag i träningskläderna och slängde i mig lite frukost innan jag avverkade två pass på SATS - Body Pump och SATSDance. Härligt att få shaka kroppen lite innan kvällens aktiviteter som lätt kommer fortsätta på samma spår - dance, dance! Men först en rejäl ölrunda på Rörstrandsgatan. 13 pubar ska avverkas med en öl på varje ställe (jag ska definitivt inte dricka 13 öl) sen får vi se var vi hamnar. Det är en skara härliga babes + ett gäng kompisar till Loijs som ska "göra" Rörstrandsgatan och efter det drar vi lätt vidare! Eva hade kanske nåt kul på G? :P

Så, naglarna är lackade (svart), eyelinern är dragen (svart) och kläderna är inte valda. Känns bekant på något sätt. Dags att röja i garderoben! Josefin satsar på något tjusigt och jag är sällan den som bangar att klä upp mig lite extra. Den svarta tyllkjolen som jag endast använt en gång? Hum... Fortsättning följer!

Puss å hej så länge!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback