Ledtråd

Har jag sagt att jag ska på maskerad imorgon? (Har lite kasst närminne ibland är jag rädd...) För det ska jag nämligen! Maskerad med temat Astrid Lindgren (vilket jag tycker är aningens beige). Maskeraden hålls på Karlbergs slott ("militärt slott nånting") och de brukar ha temafester lite titt som tätt, de där militärerna, och den här gången är även jag bjuden! Eller, ja jag står i alla fall på listan. Det kommer bli så jäkla kul!!

Eftersom temat är just Astrid Lindgren har jag haft det lite knepigt med att bestämma mig för vad jag skulle vara. De flesta kvinnliga karaktärerna är ju ganska beskedliga och snälla - iaf till utseende (Lotta på bråkmakargatan var ju faktiskt ganska bråkig) - tills jag och Loijs båda två två slogs av denna idén. För vem vill ha en lång klänning och förkläde på maskerad? Man vill ju vara het! Alltid ;)

Vad tror ni att Loijs, Eva och jag ska vara? En ledtråd eller två...



Fjädrar?!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback