Mätt och belåten

Idag var det jag som lagade mat till familjen, antalet har minskat drastiskt från sju till endast tre pers idag. Skönt. Ändå gjorde jag säkert mat för minst fem, men det var så gott att Maja och jag åt det som godis och det endast blev kvar en portion iaf;) Så gott var det alltså. Korvgrytan med lite sting i! Jag ändrade recpetet ganska mycket - till det bättre vill jag påstå -, men är man bra på att improvisera (har haft stora problem med detta ordet, både stavnings- och utalsmässigt just nu...) så är man ^^

Nu taggar jag för Greys Anatomy kl 21. Ett tag kvar med andra ord. Sammanfatta mina föreläsningsanteckningar? Nää. Sen. Imorgon ska jag in till stan med Eva, vi ska kolla efter korsetter till maskeraden på Karlberg senare i oktober och jag ska också boka tid för tatueringen :D Kommer bli en kanondag, sen ska jag träna kl 18.30 också, Step igen. Känn pepp!

Äsch. Kvalitéts slappning är på ingång. Later!



Älskar den här bilden, Depp är HET (obs, minus för rökning!)!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback