Min dag

Dagen började tidigt då jag skulle åka till föreläsningen kl 10.00. Laddade med lite Metro på Lidingöbanan innan jag tog upp Adorned in dreams...

Efter föreläsningen käkade jag lunch och läste vidare i boken till morgondagens föreläsning. Sen åkte jag till Fältöversten för att köpa lite grejer till festligheterna och maskeraden imorgon på Karlbergs slott! Åh! Vad kul det ska bli.


Hittade lite smått och gott. Bland annat köpte jag tråkiga saker som strumpbyxor och torrschampo (min bästa vän vissa mornar!). Men också den här:


 

Ett superfint tårtfat! Min kusin hade det på sitt födelsedagskalas (han blev iofs typ 25 eller nåt, så kalas kanske är fel ord;) i somras och jag blev kär i den! Förstå min lycka när jag hittade ett likadant på Åhléns idag. <3


När jag köpt det jag behöver till maskeraden och de andra viktiga sakerna satte jag mig i rondellen på Karlaplan utanför Fältan för att läsa klart kapitlet vi ska ha läst till imorgon...


Ja alltså, det är ingen liten vanlig rondell inte, den har till och med en stor fontän i mitten. Här satt jag i solen nån timma eller så och läste ut kapitlet. Innan det var dags att dra sig hemåt...


Sen åkte jag alltså hem efter en lång dag, men inte utan att svänga förbi SATS och köra ett Step-pass såklart :)

/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback