Monday morning

Ännu en fin måndag har kommit. Känns härligt. Nu ska jag läsa klart sidorna i Costume and Fashion innan jag ska hugga in på de nästa 74 sidorna i The Culture of Fashion. Detta är alltså till föreläsningen imorgon, men det gäller att ligga före - många sidor att läsa! Struntar i att träna idag föresten, orkar inte släpa med grejer till skolan och imorgon blir det inte heller nån träning pga muséebesöket. Men resten av veckan ska jag göra rätt för mig! Inga problem.

Som sagt, dags att läsa! Sen åker jag till skolan för min föreläsning kl 14-16.00 som "heter" Fashion and museums - kan knappt berga mig! Det är samma roliga kille från Kanada som ska hålla föreläsningen så jag räknar med två roliga timmar med ett leende på läpparna :)

Ha en förträffligt fin dag!



Plugg, plugg - älskart!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback