'Morning babes!

Lördag morgon. Jag struntade i att träna - bästa beslutet just nu känner jag - och snoozade till halv elva. Ahh. Livet är skönt. Har precis stoppat i mig lite frukost och nu börjar det väl dra ihop sig till att läsa klart allt till måndag. Bara 119 sidor eller vad det nu var. Visserligen är jag snart, snart klar med ena boken - fröjd!

Nu snöade jag in på The Phantom of the Opera. Såg den i London i slutet av januari och det var mäktigt! Man fick
rysningar av musiken, kanske speciellt signaturmusiken som man förknippar mest med hela uppsättningen (iaf innan man sett den). Fick en CD med låtarna i födelesdagspresent, men det är först nu efteråt kan jag lyssna på det och njuta ordentligt (<-- värsta kärlekslåten). Det är fint det.

Så, dags att ta upp boken I think! I must.

Pusss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback