Nu är det fredagsmys

Kom hem för ca en timma sen, har inte varit hemma på hela dagen känns det som! Vilket jag iofs inte har varit. Föreläsning kl 10 till 12 idag om Dräkthistora 1600-1700-talet, sen satt jag kvar i skolan och läste vidare i Costume and Fashion de sidor som ska vara lästa på måndag, bara 119 sidor eller nåt (hann inte klart alltså), tur att den boken är relativt lättläst! När jag tröttnat på det drog jag in till stan lite tidigare och kollade runt lite. Väntade mest på att Body Combaten skulle börja kl 17.30. Wow vad jag öste! Jag är så stol över mig själv ^^.

Innan träningen hade jag en liten tanke på lösgodis i bakhuvudet. Jag tänkte att om jag fortfarande vill ha det efter träningen köper jag lite! Vem slutar vara sugen på lösgodis? Nej, precis. Jag skuttade glatt in på ICA vid Östermalmstorgs tunnelbanan och gick raka vägen till plockgodiset. Mmm. Hittade mina favoriter snabbt, tänkte flyktigt på min absoluta favorit lakrits - "K-märket" - och började kolla efter det - och där var dem! Åhh! Jag tog mig en hel skopa av godbitarna, nostalgi från Strömstad eller vad?! Det brukar inte finnas "K-märken" i vanliga fall så jag var happy, happy. Tog även en skopa "kronjuveler" (som M'n'M's fast andra färger och lite sötare - mmm) och en eller två Cola-flaskor. Mina favvoblandning det!



Fin kombination va, träning toppat med godis!? Men det var ju på tok för länge sen jag köpte mig lite plockgodis!



Favoriterna från förr - kärt återseende!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback