Okej då

Nu har jag läst artikeln ur Fashion Theory som vi ska prata om imorgon på Seminariet. Känns okej ändå. Förstod lite åtmistone ^^ Närå, men imorgon på dagen ska jag sammanfatta det jag läst och sen skriva ner lite "svar" på frågorna vi ska besvara. Kommer bli kanoners! Sen har jag ju min fina skrivuppgift också, men den tänkte jag också skriva klart imorgon. Jag får nog acceptera att jag är en sån där som gör saker i sista stund - även fast jag själv tycker det är otroligt frusterande. Man kan alltid bli bättre har jag hört! :)

Imorgon, plugga i skolan med bl a Joanna - tip top! Sen seminarium och på det ett Body Combat pass på Stureplan! Yeey! Vilken dag det kommer bli :)

Sleep tight!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback