On my way

Nu ska jag snart dra på mig träningskläderna och avverka ett Step-pass på SATS med Loijs. Denna vecka ska ju som sagt bli mer fokuserad på träningen än förra veckan. Loijs kunde på onsdag kväll så då ska jag få minsann Boxas! Sen är ju frågan hur pigg man är på söndagen efter lördagens utgång - orkar man Body Combat? Eller ska jag köra på lite lugnare Pilates? Får väl känna det när jag vaknar på söndag morgon om inte annat :)

Sen är tanken att plugga, plugga, plugga! Har en hel del att läsa igenom till föreläsningen imorgon. Juste! Jag ska ju luncha med en av tjejerna från kursen innan föreläsningen börjar imorgon - det ska bli trevligt :) Det ska bli kul att börja lära känna folket som läser kursen, så man inte bara är en av 200 människor! Kuslig tanke.

Ha en fin dag hörrni!



Chloé! Yes please.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback