Nya pjäser

Kolla in mina skor jag köpte förra fredagen. Jag älskar dem. Har redan haft dem på mig ett tiotal gånger och de är så sköna! Bästa höstinvesteringen lätt. En annan toppen sak med dem är att jag partat i dem två gånger och att jag då inte måste ha med "back up skor" för att de blir för jobbiga att gå i - älskart!



Svimmar nästan så fint.



De är exakt sånna skor jag ville ha, kilklack, sköna vardagsskor, med snörning i svart. Kärlek. Vagabond - en investering om man säger så, men ack så värt. Kommer inte lämna dem för en sekund.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Soffan

Vagabond gillar vi!!!Jag var i himmelriket i måndags då vi rensade på lagret. Det slutade med att jag kom hem med 8 par skor!!!!!!!!!!!!!!!!! Me like!Längtar till vår lilla tripp till Stockholm!!! puss på dig ems!

2009-09-20 @ 10:55:29
Postat av: Emma

Åh! Wow! 8 par skor?! Du är typ min gud! Haha. Måste ha varit en fantastisk känsla - I can tell! Ja! Vi får snacka om det snart :) Saknar dig!! Massa pussar lilla sötnos! <3


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback