Planering

Kollade precis i kalendern, det händer en hel del ändå! Lite festligheter som dyker upp blandat med föreläsningar och annat smått och gott. Första tentan kommer ske den 26e oktober t ex. Sjukt läskigt! Ska vara duktig och läsa precis allt och försöka sammanfatta det jag läser också - viktigt! Har som sagt börjat läsa på mina 165 sidor i Modeologi boken och den är lättläst! Vilken omställning att få läsa på svenska helt plötsligt. That reminds me, jag ska ju läsa upp Engelska A och B också! Jisses. Mer att läsa med andra ord. Men kul är det :)

75% mörk choklad är förövrigt min räddning. Suget avtar efter endast en eller två bitar. Mm. Skönt.

Åh! Mamma har hyrt film! Dumpa honom! el He's just not that in to you som den heter på engelska. Har bara hört bra om den. Myspys! Söndagsmys när det är som bäst :)

Pusss!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback