Plugg, plugg, plugg

Jag har nog inte riktigt insett hur lång tid det tar att läsa en massa kapitel (fyra st)! På komplicerad engelska dessutom. Tacka vet jag att jag varit i England ett halvår! Annars hade jag nog haft ett himla meck med all kurslitteratur. Väldigt skönt känns det! Iaf, fyra kapitel i Adorned in Dreams har alltså nått sitt slut och det har tagit tid! Visserligen har jag kanske inte läst effektivt hela eftermiddagen (började kanske två) och kvällen (var klar för kanske en halvtimma sen) men jag tycker jag varit hyffsad diciplinerad - för att vara mig - och dessutom var kaptilen otroligt långa. Ett himla massa svammel om jag ska vara ärlig, får se hur mycket som fastnat imorgon. Sammanfattade bara två kapitel, de andra två orkade jag bara inte med att sammanfatta ;) Ska kolla igenom kompendietexten imorgon innan skolan och sen är jag done! Ja, för denna föreläsning - min första föreläsning ever! Ja, det jag läser om nu är modetshistoria och modet "på gatan" och vad andra skribenter anser om ämnet mode. På engelska då. Intressant!

Men innan allt detta plugg körde jag ett Step pass och gisses vad jag var svettig (ursäkta) - det sved i ögonen av allt salt! Men skönt är det! Dessvärre verkar jag ha dragit på mig en förkylning, halsontet har gått över till snuvig näsa och massa nysningar - argh - som jag hoppas är över imorgon. Ska ju både på föreläsning och träna efter det - vill vill vill! Boxas ju! Anyway. Jag kom hem, gjorde mig en kopp kaffe - aah - och två mackor och sen började jag läsa...



Lånade mammas Starbucksmugg - den är ju så perfekt! Min är så
galet stor!



Läsa, läsa, läsa...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback