Pre-party

Förfesten igår höll till i Sumpan! Riktigt trevligt. Lite smakprov i bilder!



"Vill du att jag ska gå" - Oskar och sötaste Eva!



Mattias (längst till höger) delade ut Minttu shots. Första gången jag smakade det, och jag fick tre, en stor och två mindre. Är inte helt kompis med shots sen vissa charterresor med girlsen ^^



Vadå att jag tvingar folk att uttrycka känslor ^^



Vi tog pendeln in till Söder.



Inne på Bonden (?), på just Bondegatan. Nice!

Sen drog jag och Eva hem, via Donken såklart... Och jag var hemma innan Mamma och Olle - skammligt! Eva skulle iaf jobba kl 7 så hon hade ju en vettig anledning, jag skulle iofs upp och hoppa för att fira mamma på sängen och det är nog nästan viktigare!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback