Ready to go, go?

Ojoj. Jag börjar drabbas av lite panik nu - vad ska man ha på sig när man går på VIP-shopping? Hum. Känner att klackar kan ställa till bekymmer för mina stackars fötter (shoppa bland "tusentals" människor = stå upp för många minuter i trängsel). Hum. Men sminkning och håret är iaf klart! Håret fick lite struktur med plattången och sminket är relativt neutralt, diskret sotning runt ögonen och mitt mineralpuder fick göra premiär för hösten :)

Loijs kunde inte följa med (hon skyller på pluggerier!) så jag tar med mig bästa Josefin! Gud vilken tur att man har så fina vänner som ställer upp i vått och torrt (shopping-mingel?!). :)

Middag också! Jisses. Bråttom? Nehejdå (?). Ska ta tåget fem i åtta och förhoppningsvis har jag klätt på mig något passande tills dess. Ha en toppen kväll!!

Pusss



Diggar "svallet" i håret jag lyckades fixa fram :)



Hej hej VIP - men what to wear?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback