"Soft" barhäng

Jo, tjenare. Visst blev det barhäng igår och inte ett så jäkla lugnt heller - som vi sagt. Men oj vad roligt man kan ha det! Ni är bäst tjejer!! Dock såg jag ut som en förrymd nunna i min präktiga blus/skjorta, tur att jag hade svart bh under iaf ;)



Det hela började med vin och sushi hos Loijs i hennes Farföräldrars lght på Kungsholmen. I like!



Att det var varmt, är min ursäkt. ^^



Hittade ett passande ställe på Fridhemsplan.



Jaja, öl är gott tycker du inte?



Mycket skratt - älskart!



Titta! Linda tittar! Vi har ett jäkla problem med att få den rösen att ha ögonen öppna på kort alltså ^^



Här försöker man vara kärleksfull, men vad får man?



Se där ja!



Ni skulle se bilden innan den här, men med respekt mot Eva lägger jag inte upp den :P



Min karl! Jag var typ hans groupie, även fast jag inte snackade med honom. Engelsman och han spelade Johnny Cash för mig :) Det gillas!



Sjukt kul kväll!



Dags att dra hem kanske?



Avslutar med den här bilden på Linda. Älskar den!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback