Söndag

Iofs trodde jag att det var söndag igår, det kändes liksom som det. Vad jag behöver göra nu är att plugga, men eftersom boken jag ska läsa är kvar hos Josefin är inte läget oprimalt. Kan dock börja på mitt skrivarbete som ska in första gången på torsdag. Oj var ska man börja? Sen kan jag också läsa texten till semiariumet på onsdag.

Men först tänkte jag städa. Det ser för jävligt ut! Funderar på att mosa in allt under trappen. Det har ju funkat förr om man säger så.

Juste! Spelkvällen igår hos Josefin och Marcus var himskans trevlig! Vi fick massa god plockmat (jag har börjat älska brieost verkar det som... Gott gott gott!) och spelade spel. Typ spelet; beskriv-ett-ord-utan-att-säga-ordet och sen Sing Star! Jag var faktiskt helt okej på att sjunga, iaf de låtarna jag kunde :P Perfekt lördagssyssla när man är sliten sen fredagen. Att Eva blev sugen på en öl när vi var i Slussen ignorerade jag stenhårt. Så jag såg ut alltså! Till och med en fd kollega jag träffade på tåget sa typ tre gånger att jag verkligen såg sliten ut. Aja. Känns det så är det ju inget att göra åt ändå. Om vad var skönt att sova sen? Åh ja.

Ha en fin dag nu! Dags att ta tag i min röra här hemma och sen blir det ett Body Combat pass på Stadion. I think I really need it.

Puss å hej!



Lösögonfransarna är lätt en ny bästa vän. Vem behöver inte lite glamour i vardagen?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback