Studiestunder

Jag kan nog plugga om jag verkligen vill verkar det som och när jag inte sitter på mitt rum. (Ja jag är tillbaka i mitt rum för tillfället). I torsdags satt jag uppe i vardagsrummet i soffan under en filt och i en stor härlig kofta och läste. Vilket funkade perfekt. Idag tyckte mamma att jag skulle sätta mig i solen utomhus och läsa vilket jag också gjorde. Nu har jag därför inte bara läst ut Adorned in Dreams utan jag har också fått en härlig liten bränna - me like!

Nu ska jag börja läsa i den enda svenska boken vi har i denna kursen på 15hp. Modeologi närmare bestämt. Men jag flyttade in för att det började blåsa lite mycket för små shorts och ett linne, och om ett par timmar ska jag bege mig till SATS och dansa lite. Livet är inte så dumt ändå. Fast, jag ska läsa ut Modeologi tills onsdag och det är ju bara 165 sidor - dock på svenska så det ska nog gå lite fortare än när jag läser på engelska :) Sen ska jag sammanställa min feedback för de fyra töserna i min Peer-review grupp till imorgon. Det kommer gå kanon!



I torsdags...



Idag!



Min bok.



Mitt sällskap - sötaste Hugo :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback